אודות האסופהרשימת הרגעיםמידע נוסף על הרגעמידע קטלוגי
יומן גבע 194, 1959

מצעד פרסומות של ''האיגוד הישראלי לפרסום''

1959
סוגה:
רגע
  • דירוג
בימוי: לא ידוע
כתוביות: אנגלית, עברית
הסרטון הזה אינו פרסומת אלא דיווח חדשותי קצרצר על כנס שמטרתו – כך מוסר הקריין – לעודד את הפרסום בקולנוע, שהוא אפיק הפרסום השני בחשיבותו אחרי העיתונות המודפסת. מכך אנחנו לומדים שבניגוד לארצות־הברית, שבה הרדיו והטלוויזיה היו מסחריים משלב מוקדם יחסית, הרדיו הישראלי הממלכתי לא היה אפיק פרסום נוח וזמין דיו (טלוויזיה, כידוע, עדיין לא היתה כלל בשלב הזה). אגב כך ממחיש הכנס את מאמצי ההתמקצעות של ענף הפרסום בעשורים שאחרי קום המדינה.

ב”קולנוע צפון” בתל אביב צופה קהל במצעד סרטוני פרסומת אותו עורך ”האיגוד הישראלי לפרסום”. בתום ההקרנה מוענקים פרסים לזוכים.

אולי יעניין אותך גם...

Subscribe to our mailing list and stay up to date
הירשמו לרשימת התפוצה שלנו והישארו מעודכנים

This will close in 0 seconds