• האם ניתן לשנות את אמצעי התשלום שלי באתר?

לא. אפשר לפנות אלינו באמצעות עמוד שירות לקוחות, ואנו נחזור אליכם.

  • כיצד ניתן לבטל רכישת סרט?

לא ניתן. מרגע הזמנת הסרט, התשלום מתבצע ונשלחת אליכם קבלה. במקרים חריגים ניתן לפנות אלינו באמצעות עמוד שירות לקוחות.

  • האם ניתן לצפות בחשבונית באתר?

עם סיום ההזמנה נשלחת קבלה לכתובת הדואר האלקטרוני שהזנתם. אם נתקלתם בבעיה, דווחו לנו עליה באמצעות עמוד שירות הלקוחות.

Subscribe to our mailing list and stay up to date
הירשמו לרשימת התפוצה שלנו והישארו מעודכנים

This will close in 0 seconds